Vilken dag!

Vaknade imorse kl 7.00, tänkte att det skulle vara mysigt med en kopp kaffe på MyWay och en macka i stället för att äta samma frukost som alltid, så jag klädde mig och åkte dit strax före 8.00. Åt min macka, drack mitt kaffe och åkte mot Backe. Gick bra, trots att det var superlugnt! Men jag hann studera lite, vilket var bra.
Hade även med mig Henning Mankells bok "Italienska skor" som jag läste medan jag lunchade. 

Åkte hem kring halv 3, åkte och handlade lite, och nu har jag precis avnjutit min middag på balkongen. Men jag saknar möbler där. Fast det går bra att bara sitta på en pall mot väggen som jag gör för tillfället. 

Ikväll står motion på listan, igen. Jag har en utmaning, har utmanat mig själv kan man säga :P 


Ensam som jag är tänker jag mysa ner mig framför teven kl 21 och heja på Sverige och Malena Ernman för fulla muggar. Ska bli roligt. Lite gott fika förtjänar jag nog också efter att ha varit duktig och rört på mig varje dag den här veckan :)







Nu håller vi verkligen tummarna! Jag tror Sverige tar sig långt iår, men hoppas på att det blir vinst! Skulle sitta fint! 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Allt är bra med mej, har precis kommet hem från jobb(är och städar tvättstugor i en bostadsförening). Karln min håller på laga mat, "grillat" i stekpanna och klyftpotatis, mm :D



Jag gjorde nationella i matten i tisdags och sista provet i naturkunskapen hade jag i torsdags. Trots att jag bara pluggade inför det en dag innan(och knappt tittat i anteckningarna innan) så kändes det riktigt bra. Matten däremot är jag lite orolig för. Men jag ska inte säga något än, på tisdag får jag reda på resultaten.



Är allt bra med dej? :) Har du några planer för sommaren än?

2009-05-16 @ 17:49:41
URL: http://anelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0