Allhelgonahelgen


.


Spenderade helgen i Vilhlemina. Hade tankar om att gå ut på hotellet men trodde att det varf på lördag. När jag sedan fick reda på att det var redan på fredag kände jag att jag inte hade varken lust eller ork. Så det blev en hemmakväll framför teven med mor och far i stället :D Lika glad är jag för det för det var verkligen supermysigt. Vi frossade i god mat och gott fika och såg Idol.


På lördag åkte vi till kyrkogården och tönde ljus på farmor, farfar och farbrors familjegrav. Sedan åkte vi och hälsade på faster en sväng. Kände att det varf länge sedan vi sågs så jag och mamma åkte dit och umgicks ett litet tag innan vi åkte hem och käkade middag. Vi hade planerat att ta en promenad men det trista vädret gjorde oss så trötta så vi gick på statoil och hyrde en film i stället :) Vi hyrde en film som hette two lovers. Den var hyfsat bra, men jag skulle vilja ha sett Revolutionary Road med Leo DiCaprio och Kate Winslet i stället. Så vi tar nog den nästa gång.

Söndagen bjöd på besök hos M och småkillarna. Vi fikade och surrade. Sedan var det nästan dags att åka hemöver då det hade mörknat och blivit kväll. Passade först på att ta lite kort på Billy, "gammkatta min." Men alla bilder blev suddiga då han inte ville sitta still. När han var liten poserade han framför kameran så fort han bara fick en chans. 

Så här såg han ut i alla fall. 

 


Nej, nu ska vi kvällsfika. Känns bra efter en kall promenad med en varm tekopp.

/Sabitha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0