Idol i fredags

Efter en halvdag på jobbet kom jag hem till Vilhelmina och såg verkligen fram emot kvällen avsnitt av Idol så Erika skulle framföra låten Sway som jag personligen tycker är jättebra! Jag hade tidigare under dagen sett en snutt av idolerna repetitioner och tänkte att detta kommer bli superbra. Hon sjöng hur bra som helst och låten passade perfekt. Trots att jag läst i tidningen att statistiken för hur många röster hon skulle få inte såg så lovande ut så var jag inte ett dugg orolig att hon skulle åka ut, men till min stora förvåning var det Erika som fick lämna Idol 2009 i fredags. Vill ändå säga att jag tycker hon gjorde ett grymt framträdande och hon var otroligt vacker! Vilken snygg klänning, verkligen! Det har varit otroligt roligt att följa hennes Idol-Resa.







En mycket bra insats av Erika i Idol. Även fast hon har åkt ut ur tävlingen kommer hon nog ha fullt upp framöver skulle jag tro. Karriären har bara börjat! Fortsatt lycka till med allt annat nu Erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0