Kommentar

Bion igår var fantastisk! Hade hört lite olika innan jag såg den, många recensioner sa att den var sevärd, men jag hade även hört att den inte var så bra. Men jag tycker att den gav en bra bild av inte bara artisten utan även personen Michael Jackson. Man fick se förberedelserna inför konserterna som skulle ha pågått för fullt i detta nu. Och med förberedelserna menar jag ju inte bara hans sång utan audition där de valde ut dansare, hur alla dansare sedan arbetade, alla filmsekvenser som gjordes för att visas i bakgrunden på en stor skärm under konsertens gång, dansarna som tränade tillsammans med MJ på scenen, hur de repade med hur bakgrundsmusiken skulle spelas, alla specialeffekter och ljuseffekter osv osv.
Superbra verkligen! Det som var lite synd var att man inte fick se honom sjunga den nya låten This is it, som släpptes bara nu i oktober. Men den spelades tillsammans med texterna i slutet av filmen. Sevärd var den i alla fall, tyckte både jag och mamma. Det hade nog blivit riktigt bra konserter om de blivit av.



Slänger in en bild av hur biljetterna till konserterna såg ut.




Kommentarer
Postat av: Ida

Vad bra både att du mår bättre och att bion var bra! Oj, du har fullt upp med andra ord. Ja men det gör jag jätte gärna! Saknar dig med! Känns att nu var det för länge sedan sen sist igen! Vi får höras framöver och planera in något! :)

2009-11-13 @ 20:54:20
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0