Lång Torsdag på bortaplan

Långdag idag på jobbet, och torsdagar spenderas ju mestadela i Åsele numer. Men jag trivs och det går bra, är bara lite jobbigt med pendlingen just för tillfället då föret är så olika från dag till dag. Imorse var det såå jävulskt halkigt, men jag tog det lugnt så det var inga problem. Hemfärden var lite bättre, fast då var det ju mörkt i stället.

Fredag imorgon. Hade inte planerat än hur helgen skulle se ut förutom på söndag. Men det verkar som det blir en hemmahelg för mig och hjärtat. Fredagsmys imorgon med andra ord, så nu tänker jag leta efter något gott recept till middag:) Imorgon slutar man ju lite tidigare så då hinner jag ju hem och fixa lite innan han kommer hem och får göra helg. Det blir mycigt att spendera en helg i Dorotea igen. I love it. För det blir inte riktigt samma sak på veckorna som på helgerna. Tycker om att mysa till det litegrann här hemma när vi är hemma båda två. Men på söndag vankas ju farsdag så då tänker jag dra till Vilhelmina tidigt på morgonen och kliva på in genom dörren och uppvakta pappa. Tro mamma tänker köpa tårta :) Mums!


Nästa veckan är det dags för BIO. Sen har jag inte planerat så mycket mer för tillfället. Julhandel är nästa inplanerade grej, då vi tänker dra med K & S till Ö-sund en lördag. Blir nog bra att vara ute i tid så man slipper julruschen. Det var nog det som var min och S tanke.

Nej, nu ska jag försöka ta mig till teven och koppla av en stund.
Fast just ja, leta ett recept var det först. Tror det blir något med fläskfilé.





Kommentarer
Postat av: shiromi

tjenis! hör av dig så kan du komma och fika inom kort :)

2009-11-08 @ 10:45:36
URL: http://shiromi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0