Man ska aldrig säga aldrig

Är hemma och sjuk. Andra dagen nu, men jag känner mig hyfsat okej nu så imorgon blir det jobba. Åsele imorn, och sen är det ju det kvällen jag väntat på, bio! Har hört att filmen är sevärd och det ska verkligen bli jätte spännande. Det tycker nog mamma med. Igår och idag har jag bara legat i soffan och snorat. Så jag mobilbloggar, har inte ens orkat ska igång datorn. Jag ska iaf ta mig upp och fixa lite middag om typ en timme. Men nu ska jag se ett gammalt avsnitt av one tree hill som går på femman. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men krya på dig vännen! Måste få höra sedan hur bion var! :)



Kramkram

2009-11-12 @ 08:15:22
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0