Move your ass

Längesen jag var på gympa och aerobics, men den här veckan då jäklar ska jag inte vara lat. Har varit på gympan nu ikväll och jobbar i Backe på torsdag vilket innebär att jag troligtvis hinner hem och käka och dra på aerobics då. Den här veckan har jag tänkt göra mycket. Ska hinna med att baka lite också inför första advent. Kanske imorn kväll, annars till helgen som jag spenderar hemma i lägenheten. Det blir nog mys med lite glögg, lussisar och pepparkakor på söndagkväll.

I övrigt har jag inte mycket mer att säga än att jag är jävulskt leds på detta väder!! Ge oss snö nu så vi får det överstökat.

_______________________


Köpte en hjärtegodis och en hjärtepinne tillsammans med att kort till älsklingen idag. Kände mig lite extra förälskad och ville ge han något. Nu ska jag inte heller sitta kvar här, utan jag ska börja sticka på hans strumpor :)



Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0