Dåligt uppdate

igen...och jag verkar inte bättra mig så då får det vara så. Har tänkt slänga in ett inlägg ända sen i fredags memn aldrig kommit mig för.

Vill bara säga att jag tappade andan i fredags när jag såg Erikas framträdande på Idol. Vilken stjärna hon är! Absolut, utan tvekan bästa framträdandet av alla och hon framförde Michael Jacksons låt "Beat it" med glans! Det var nog inte det lättaste att framföra den låten men hon var så grymt överlägsen alla andra! Absolut snyggast styling också! Hela Dorotea är nog stolt, och jag tror att hon kommer gå långt i tävlingen. Hon kommer att få en massa fina möjligheter i framtiden! Fortsatt lycka till Erika! Vi hejar på dig!!


Erika Foto:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0