Helg! Jakt!

Äntligen helg igen, veckorna går verkligen fort. Jag har ju inte varit på det bästa humöret denna vecka, men det har varit hyfsat bra igår och idag. Igårkväll när jag kom hem från jobbet och aerobicsen hade Timmy lagat middag. Han hade gjort en supergod älggryta innehållande marinerat älgkött, bacon, nudlar, kantareller och lök. Mums!

Nu är jag äntligen hemkommen till Vilhelmina. Som jag längtar hem ibland! Imorgon är det dags att ta med sig bössan ut i skogen igen och kolla efter något liv. Nu när det dessutom har lagt lite snö så ser man ju spåren bättre. Blir det soligt som det varit idag komer det bli en kanondag! Men tändstickorna ska med så man går göra sig en liten eld i sin ensamhet på passet :) Ser fram emot morgondagen nu när det varit uppehåll. Jag har frtfarande chansen att få skjuta min första älg så jag håller tummarna, om de inte blir för kalla ;P

Nej, nu ser jag och mamma på Galmour, men det är paus för tillfället. Sedan ska vi kanske ner på byn en sväng innan efterlängtade Idol 2009 tar plats i rutan. Hejja Erika! Vi kommer rösta för fullt idag med. Är så roligt att hon är med i fredagsfinalerna :)


Nej, nu Glamour!


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0