Idol 2009 ikväll!

Spännande spännande. Undrar vilka som blir juryns wildcards? Jag har ju iaf någon som jag hoppas på.
Nästan varje dag har precis de 2 som jag velat ska gå vidare, gått vidare. I måndags var jag lite kluven, tycket ju att Calle var bra, men ville att Eddie skulle gå vidare med Jon. Kanske han blir ett av juryns val :)

Det blir roligt att titta ikväll iaf. I år är det ju extra kul att följa Idol när Erika är med.

Kvalveckan:

Måndag - Calle och Jon

Tisdag - Erika och Mariette

Onsdag - Erik och Rabih

Torsdag - Tove och Karolina

Fredag - Vilka blir juryns wildcards?




I nuläget hoppas jag på att det är Erika och Erik och står i finalen :)


______________________


Snart helg! Mikaeli väntar. Kommer bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0