Inköp senaste tiden

Förra veckan slog jag äntligen slag i saken och köpte mig en ny älskad orkidé, min favoritblomma. Inköpet gjordes på ICA i Åsele, där de kostade ca hälften så mkt som på en blomsterhandel, och jag tvivlar på att kvalitén är sämre för det. Så här ser den ut i mitt köksfönster :)




Sedan så har jag äntligen köpt mig ett par kängor så jag kan fortsätta mina promenader i vinter utan att frysa om fötterna eller strosa runt i obekväma skor. De är lätta och varma. Perfekt! Jag älskar dem!





Sist men inte minst har jag inhandlat lite smått från Jotex inför julen som vankas inom kort. Bara småplock så som julklappspapper, servetter, kökshanddukar, ett glöggset m.m. Har tyvärr ingen bild av det :P




Mors!


Kommentarer
Postat av: Gina

Måste bara få fråga...vart har du köpt de där kängorna ? Super snygga //Gina

2009-11-12 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0