Älgjakt i Fäboberget

Älgjakten närmar sig med stormsteg och jag har packat väskan för att dra kursen mot Vilhelmina imorgon efter jobbet. Bössan är putsad och radion är med. Bara till att ordna matsäck på måndagmorgon och dra iväg mot Fäboberget. Känns faktiskt roligt! Spännande att vara med hela första veckan, vilket det förhoppningsvis blir om inget annat händer :) Kanske man har en chans.

På söndag blire skjutbanan i Dalasjö med bästaste Ida. Som jag saknat henne när vi inte hunnit umgås så mycket större delen av sommarn. Men nu jäklar kanske det är god tid att ta sig i kragen och ses oftare igen :)

Nej, nu är det läggdags! Jobb imorgon, sen helg och en veckas älgjakt.


Bjuder på en bild från fjolårets jakt.



God jaktlycka!


Ma höres.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fin design! :)



Men som jag har saknat dig med. Vars har du varit? Blir bra att få träffas i helgen, det ser jag fram emot!

Vad tror du, ska vi ut på bbq? Börjar ändå bli lite halvsugen. Men duu, du kan ju höra av dig något ikväll när du har jobbat klart :) KRAM!

2009-09-04 @ 10:16:49
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0