Nyklippt

Ja, så var det dags för klippning idag igen. Försöker hålla mig inom ramen om tre månader mellan varje gång. Det tror jag är lagom. Hade ju tankar på att klippa av det långa håret, men det verkar inte så uppskattat bland många, och framförallt inte hos mig själv. Tyckte nog bara att det var dags för en förändring. Men jag har otaliga gånger varit i färd att klippa mig kortare, men det går bara inte. Jag kan ha bestämt migg men när jag sätter mig i salongen är det som om det slåt om direkt och allt jag säger när de frågar hur  jag vill ha det är "Ta bara det som behövs på topparna." Haha, men jag har ju ändå varit mer någad än nänsin det här året och åtminstone klippt upp håret. Jag är nöjd iaf. OCh så länge jag är nöjg kommer jag nog att vara långhårig.

Jaja, så här ser jag ut.





Imorgon arbetar jag min första dag på kontoret i Åsele. Ska bli superroligt!
Nu ska jag snart bänka mig framför teven och Idol, där man kanske får se ett bekant ansikte idag :D



/ S

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har alltid varit smashing i ditt långa hår, du är lika tjusig som vanligt med andra ord. Jag klippte av mitt långa långa hår för tre veckor sedan. Skitläskigt men rätt kul ändå. Det växer ut sjukt fort igen om man ångrar sig ;] Kram

2009-09-25 @ 16:07:35
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0