Äntligen klippt

Äntligen har jag fått klippa mig. Som jag väntat! Hårer har verkligen känts som en katastrof den senaste månaden. Måste verkligen försöka klippa mig var tredje månad som jag egentligen brukar. Nu var det fem månader sedan sist, men det är bara för att jag inte riktigt haft läge. Har bestämt mig för att sätta lite färg i håret också, men det blir längre fram. Har bokat en ny tid för det så jag har ju lite tid att grunna på om jag ska eller inte ska färga.


Så här såg det ut före:

Väldigt långt, och slitet även om det inte syns. Ganska livlöst kändes det.

 

Såhär ser det ut nu:




Mycket bättre! Känns bara lite torrt just nu efetrsom man har i en massa hårmedel, men ja tror nog jag får lite självfall också nu när jag kapat rätt mycket på längden.  Vet inte om det syns så mycket på bild, men det är mycket mycket kortare än vad jag hade. Detta är det kortaste jag haft sedan före högstadiet! Oj, jag har varit långhårig länge.


_____________________

Har hunnit städa och tvätta och laga mat nu sedan jag kom hem. T har inte kommit hem än så jag har passat på att pyssla på lite extra. Nu ska jag sätta mig i soffan och bara vara ledig.



Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0