Blåsigt värre

Ha precis varit ute med Sandra på vår kvällspromenad som vi försöker oss ut på så ofta som det går.
Passar inte alltid in men någon eller några gånger i veckan i alla fall. Är ganska nyligt vi kommit igång med promenaderna efter den kalla vintern som varit då vi roat oss med att gå på MB och simma i stället. Fast det har vi nog planerat göra snart igen än fast backen är bar. Promenaderna kan man väl bli leds på till sist.
Det var i vilket fall en rätt blåsig promenad, blåste kallt. Men nu är man ju inne i värmen igen.

Bara det tinar upp runt sjön kan jag börja med min lilla lagon löprunda:) Då kanske jag kan försöka uppdatera min sport-kategori här i bloggen igen. Egentligen har jag väl varit rätt duktig hela vintern men har bara inte kommit mig för att blogga om just det.

Tänkte snabbuppdatera lite när datorn liks va igång. Igår fick jag äntligen mina efterlängtade gardiner som jag beställde i januari från jotex. Nya köksgardiner.

Zooma Kappa Zooma Med rutiga längder.


Tror det kommer bli jättesött. Tänkte byta nästa vecka och då passar jag väl på att göra vårfint i vardagsrummet också med gardinerna jag köpte förra sommaren :)


Nej, nu tro jag att jag ska lägga mig framför teven och spela lite xbox, om jag orkar koncentrera mig. Timmy är ju på volleyboll så.


Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0