Östersund

I fredags åkte jag hem till Vilhelmina. Mamma hade pratat om att hon ville åka bort en dag och handla, så jag valde att ta med henne till Östersund denna helg då jag skulle hem. Passade ju perfekt. Enligt väderprognosen skulle helgen bli riktigt fin, men till vår stora besvikelse villsnöa det på lördagsmorgonen. Strunt samma, vi hade ju planer så mamma gjorde fikasäck och jag sopade av bilen och så började vi vår resa mot Stan. Vi var framme ca 10.30, parkerade i parkeringshuset QPark och började med att strosa runt i Mittpunkten. Var många fler butiker än vad jag kom ihåg där, jag hade typ glömt bort den gallerian :P Jag fastmade lite för Cubus, tycker de har grymt mycket bra kläder till kanonpris. Jag hittade en hel del under dagen, så jag var nöjd när vi åkte hem. Hittade de bästa jeans jag någonsin haft tror jag. Och de var på rea, 50%, inte alla gånger man fyndar så pass, och inte alla gånger det passar så otroligt bra. Sedan blev det ett par av mina favoritskjortor från HM. Letade efter ett par skor att kunna byta vinterdojjorna mot, men fann inte det jag letade, Ångrade sedan att jag inte bara köpte ett par tygskor, för de jag har håller på gå sönder som alla andra skor. Blä.

Detta blev dagens av de nya kläderna:

 Jeans & Kofta (Veromoda), Skjorta från H&M och halsband från Cubus.



 Denna vackra bild har äntligen tagit plats på sovrumsväggen. Slog slag i saken och köpte en guldram på Gallerix. Den passade perfekt till bilden som förövrigt är köpt på Louvren i Paris.

 

 

Nu ska jag nog lägga mig och forsätta läsa första Twilight boken - Har dock inte sett filmerna än, men det kommer.

Grannen fråga om vi skulle simma men ikväll banga jag ur, kände mig för lat, så hon fick fara själv :P Men kanske tar vi oss någon promenad senare i veckan i stället, om det bara kunde sluta blåsa!

 

 

.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0