Borgafjäll

Igår packades väskorna om och vi åkte till Borga via Vilhelmina. For och hälsade på mamma en sväng, åt middag och fikade :) Så nu är vi här, det är rätt kallt och blåsigt ute, jag känner mig riktigt slö idag och frusen på det. Så vi får helt enkelt se vad vi hittar på. Har inte direkt brist på grejer att göra men det var ju det här med orken också.
Köpte prylar för att rubba och vaxa bilen, men det blir nog inte av idag.

Nu fungerar iaf allt inför studierna. Har köpt Microsoft office 2010 och ett mobilt bredband så nu kan jag surfa när jag är i fjället också. Det verkar ju fungera, vilket är bra. Kursen börjar på måndag, och det känns som jag inte riktigt vet eller fattar hur det kommer gå till alls. Det enda jag vet är att kursen börjar med en gruppövning på tisdag, men all information fattar jag inte ens var man hittar. MAn har ju en inloggning till universitetet, Portalen och Cambro, men dom två fattar jag absolut inget av. Äh, jag tar det som det kommer, hjälp finns ju att få.


Nu ska jag fundera ut vad vi ska göra. Kanske blir xbox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0