Galet

Gaah, jag tror jag blir galen. Kursen börjar om knappt två veckor och jag har typ panik. Vet inte varför men det känns som jag inte fattar nånting, inte har koll på hur allt kommer gå till, ingenting! Dessutom har jag köpt ett mobilt bredband som jag inte får att funka! Hur ska detta gå? Ja det är bara till att se efter, sen vet man ju.

I helgen var jag i Vilhelmina. Jag och mamma letade efter lite bär men vi hittade inte mycket kan jag säga. Lite tråkigt faktiskt. Vi såg en film också på lördagskväll "It's Complicated" med Meryl Streep, Steve Martin och Alec Baldwin. Den var faktiskt riktigt skoj tycker jag.

För ovanlighetens skull funkar det vabliga modemet. Jag är chockad! Det har typ fungerat skitdåligt den senaste tiden. Känns som inget tekniskt funkar!

Har hunnit promenera både söndag, måndag och tisdag nu. Dessutom har jag tvättat bilen ikväll. Jobbigt bara att jag gatt vänta typ 90 min på dom som var före. Passade på att promenera då.

Vilket tomsvammel, åter till att få saker och ting att fungera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0