Tre dagar kvar 2010

Julen är över, fort var det gjort. Tänk att man fixar och donar, städar och pyntar, bakar och köper julkappar och stökar på en hel månad före. Det är mycket som ska göras och alla människor verkar så stressade, och när julaftonskvällen är över, blir det som om luften går ur en. Det blir som tyst, lugnt, en konstig känsla tycker jag. Likaså tycker jag det känns när man lämnar året som varit och går in på ett helt nytt år, fyllt av nya överraskningar. Känns lite vemodigt med nyårsafton också.

Julen var i alla fall jättefin, precis som alla andra år. Fick en massa bra och användbara julklappar.
Har sedan julafton mest bara tagit det lugnt. Hann dock med hotellet på juldan, det var hyfsat bra. Tydligen var det lite folk jämfört med vad det brukar vara, men ja tyck de var tillräckligt. Igår var jag ute och skejtade. Planen var att göra detsamma i morse men - 20 grader kändes lite väl kallt för det.
Är ledig melandagarna så jag är hemma i Vilhelmina. Nyår kommer att firas i Borgafjäll. Åker hem till Dorotea på torsdag och vidare till Borga på kvällen. Nästa vecka är det dags att jobba igen. Skönt att ha varit ledig och vilat upp sig lite då.

År 2010 har i alla fal bjudit på en hel del saker. Årets stora händelse är ju förstås att vi förlovat oss, och jag är såå lycklig! Den lyckligaste dagen i mitt liv!
   Sen så var det ju en härlig överraskning att Kim och Sandra också förlovat sig såhär i juletider. Vi kan ju  nästan fira årsdagarna ilag :P

Nej, nu ska jag äta lite lunch och sedan bänka mig framför teven och se en film.




Hoppas att alla haft en riktigt god jul och att Ni får ett Gott Nytt 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0