Frusen

Sitter här framför datorn lite småfrusen. Graderna sjunker igen, lär blir kallt imorgonbitti också. Imorgon måste jag dock köra bil i vilket fall som helst. Får se om jag drar på aerobics efter jobbet eller om jag skippar.
Tänkte att jag måste bara slänga in en bild på hur frostig jag var imorse när jag var framme på jobbet. Ögonfransarnas längd fyrdubblades nog :P



Hugaligen säger jag bara. Men bara det är tillräckligt milt för att skejta i helgen är jag nöjd. Har till och med bokat in Ida, hon får lära mig tekniken hon som e duktig :) Blir nog skoj det!


I övrigt så råkar jag veta att mamma beställt This is it dvdn. Releasedatum är idag men den skickades redan igår från ginza så hon hade fått hem den idag :) Vi tyckte ju båda den var bra så nu har vi en skiva var och dvdn får vi lov att ha tillsammans.





När jag lagade mat ikväll fick jag en snilleblixt! Kom på att äggen höll på gå ut så jag skyndade mig att slafsa ihop en kaka, och inte vilken kaka som helst, det blev mockarutor. Gott! Så nu ska jag ordna lite fika till mig och älsklingen. De går fort att göra de där kakorna, och sen är det perfekt att man kan frysa in dem!




Nu fika och sen fortsätta sticka på mina vantar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0