Kort om veckan

Så har snart ännu en arbetsvecka passerat. Fredag imorgon, skönt med helg, nog för att jag är bra på att vila upp mig under veckorna också, men på helgen slappnar man verkligen av.

Förra veckan var jag ju riktigt flitig och rörde på mig 5 ggr under veckans gång. Den här veckan ha ja iaf tagit mig iväg 2 dagar. Blev simning igårkväll med S, såg OS efter det. Ikväll har jag varit på aerobics, men jag tror jag sträckte mig när jag var och simmade så det störde mig lite idag.
Annars har det mest varit till att se OS hela kvällarna. Jag har dock somnat när det typ varit som mest sevärt. Fast jag missade inte det allra bästa, de två gulden till Sverige. Charlotte Kalla var ju väntad som segrare men att Björn Ferry gjorde ett sånt lopp, det var ganska oväntat! Roligt som tusan!


Björn Ferry. Foto: Scanpix



Helgen kommer spenderas i Borgafjäll. Blir bra det, har tänkt ta mig till Borga SPA en sväng också. Ha en trevlig helg! Nu ska jag fika :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0