Livet i kylan

Tänkte slänga in ett blogginlägg lite snabbt innan jag går på jobbet. Drar mig för att gå ut genom dörren då det är - 35 grader kallt! Fy fan, nån måtta verkar inte finnas. Men nu ska det väl förhoppningsvis bli mildare sen. Detta hoppas jag är denna vinters sista köld. Nästa vecka går vi in i mars, och då börjar det bli finare tider.
Känns bra att det går åt rätt håll i alla fall, snart är det värsta över.
Tur att jag jobbar i Dorotea idag så att jag inte behöver plåga min stackars bil, dessvärre var jag tvungen att göra det igår morse då jag skulle lämna in den på verkstan i Hoting. Min buckla som jag varit så förbannad över är nu fixad, har dock inte tittat själv än. T hämtade bilen och jag har inte stuckit ut näsan sen jag kom hem igår. Men efter jobbet ska jag kika. Har hört att det blev bra :)

Igår kväll städade jag litegrann, höll mig ifrån att gå på gympa. Detta går ju inte, har de senaste veckorna gjort någon aktivitet typ varje kväll så jag har inte hunnit göra något här hemma. Därför tog jag en fri kväll igår, och jag tror jag gör det idag med :)






Nej, nu bär det iväg till jobbet.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0