Underbara helger!

Inte bara förr helgen var lyckad, utan även denna. Har spenderat helgen i Borgafjäll, och min plan att åka slalom i helgen visade sig vara en jättebra idé då vädret var kanon! Soligt och ca 10 grader kallt. Hur härligt som helst! Och jag stod på fötter. Hade nästan glömt hur roligt det är att åka, så det har jag nog inte gjort för sista gången den här vintern.


 






Det var otroligt vackert! Var bara tvungen att stanna upp och ta en bild innan jag åker ner igen.

Idag, söndag, har bjudit på litegrann också. Rätt fint väder idag med, hann hälsa på A och L-O och sedan åkte vi skoter än sväng jag och sweetnous. Jag fick köra dessutom :) Jag som nästan aldrig kör skoter, men det var verkligen skoj!



Tillråga på allt hade jag krafter kvar när vi kom ner till Dorotea igen så jag satte på mig pjäxorna, tog längdskidorna och for på Björnvallen. Åkte dock bara 1,5 km men det är ju nog bra när det är första gången på ett par år. Kände att det tog på ganska bra på armarna. Men skidåkning måste ju vara en kanon träningsform. Efetrsom jag ogillar vintern måste jag ju hitta på saker som gör den rolig har jag kommit på. Har tidigare inte varit något stort fan av längdskidåkning men allt tittade på skidåkning på teven har gjort mig riktigt taggad.




Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilka härliga bilder! Hörs som att du har haft en riktigt bra helg:) Vi måste definitivt dra en repa i backen någon gång innan vintern är slut!

Kram på dig vännen

2010-02-08 @ 15:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0