Dag nummer ett

Första dagen 2010 har snart passerat. Halva dagen spenderades i Vilhelmina och när klockan blivit strax efter tre tog jag packningen och drog vidare mot borgafjäll. Så nu sitter jag här. Får se vad det blir ikväll, om man ska hänga med och kolla läget en sväng på skicenter. Blir här uppe till söndag då jag åker till Dorotea. 4 arbetsdagar i Åsele väntar. På trettondagen då man är ledig hoppas jag få umgås med min käraste vän Ida. Oj vad jag saknar henne då jag tror det börjar närma sig över 2 månader sen vi sågs:( Passar på att säga god fortsättning till alla!

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj var det så fruktansvärt länge sedan vi träffades, då är det verkligen på tiden nu! Ser fram emot det:) Vi får höras imorgon och planera lite. Kram!

2010-01-02 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0