Inget att rapportera

Länge sedan jag senast bloggade nu igen. Och de senaste inläggen slängde jag in från mobilen så det är riktigt länge sedan jag satt vid datorn och orkade blogga. Anledningen är dels att jag varit sjuk och dels att jag inte haft något märkvärdigt att skriva om. Men jag tänkte att det kanske var dags att meddela att jag lever.

Har känt mig riktigt sur de senaste veckorna. Året började ju med att jag blev sjuk och hemma en hel vecka. Fick riktigt hög feber och ont i halsen som aldrig förr tror jag. Dessutom var jag ensam så jag roade mig med att bara ligga i soffan och se på One Tree Hill. Då avsnitten minskade och tog slut ganska snabbt, eftersom det var det enda jag tittade på, blev det snabbt väldigt trist att ligga hemma. Hade ingen ork att göra något annat heller.
När det väl blev fredag fick jag åka upp med A & L-O till Borga. Tänkte att det blir ju mys. Men då blev <3 sjuk också. Fast den är gången var det i alla fall inte mitt fel för vi hade ju inte setts på en vecka typ. Kände att jag mådde rätt konstigt under helgen också, och som jag just trodde att jag höll på piggna till så fick jag världens rethosta. Låg vaken och hostade till kl 5 på morgonen natten mot måndag, sedan var det bara att masa sig upp för att arbeta. Men under dagen gick det rätt bra, och nästa natt kom det tillbaka igen. Otrevligt. Tredje natten kunde jag sova bättre, och på helgen kände jag mig riktigt pigg. Äntligen trodde jag att jag skulle få börja röra på mig igen då dessutom korpens gympa och aerobics drog igång igen. Men i tisdags tog förkylningen en ny vändning. Jag blev snuvig och alldeles täppt i biihålorna. Gick dock på gympan på tisdan men sedan blev det inte mer gjort denna vecka. Nu sitter jag här och känner mig hyfsat pigg igen. Så jag hoppas för gud skull att det inte blir nå mer nu, för nu är jag riktigt leds på att inte kunna göra något. I veckan vill jag vara pigg och aktiv!!!



Helgen har spenderats i Vilhelmina då jag inte varit hemma sedan nyår. Har inte gjort särskilt mycket utan bara tagit det riktigt lugnt! Skönt! Men jag är så trött. Nu ska jag i alla fall åka ner på OK med pappa och pröva nyklädseln till min bil :) Passar på att tvätta den i samma veva.

Sen hoppas jag verkligen det löser sig med intryckningen i sidan av förardörren. Börjar bli otålig!



Senare efter middagen bär det iväg hemåt igen. Vilket mys! Saknar gubben så fort vi är ifrån varandra ;)


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0