Sådärja

Nya däck på bilen nu, känns kanon. Behövs riktiga vinterdäck nu när jag är ute på vägarna så mycket. Synd att jag inte insåg det tidigare bara.

Nej, nu ska det bli nice att köra till jobbet imorgon. Ny klädsel och nya däck, bara dörren nu som jag vill få fixad så snart som möjligt, då är min stjärna komplett igen :)


Imorgon är det äntligen dags! Jag ska få se Jannez för första gånge. Som jag har önskat att det ska komma ett bra tillfälle och det kunde väl inte blir mer ypperligt än så här, att dom kommer till Dorotea. Underbart! Så i morgon får jag känna mig fri i kärlekens armar på dansgolvet. Längtar! Mitt problem nu är bara vad jag ska ha för kläder, så det är bäst jag börjar rota i garderoben så man bli snabbt klar imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0