Torsdag

Har bara förflyttat mig i soffan från hörn till hörn, till köket och toan. Är på otroligt trist att vara ensam och hängig. Ingen att prata med. Ingen att krama. Ingen att titta på. Inte ett liv. Bara jag och teven. Har iaf gjort två saker idag. Badat mina orkidéer och stickat klart T.s tjockstrumpor:) så nu har jag faktiskt stickat två par strumpor. Ett par till mig och ett till honom. Mys! I övrigt äter jag, sover, är rolös och har ont i halsen. Konstig sjuka. Funderade i morse på om det kunde tänkas vara halsfluss jag fått men kom från till att så är inte fallet då jag saknar vita prickar i halsen, tack och lov. I vilket fall som helst blir jag hemma imorn också, men på kvällen åker jag nog till älskling i borgafjäll och fortsätter vila upp mig över helgen. Sen får man väl ta väg i problemet med bilen och hoppas på att kylan ger med sig. Är -33 här just nu. Inte riktigt klokt skulle jag vilja säga. Inga bilar startar och det tror väl fan. Nej, om man skulle ta att se lite mer teve:) innan det är läggdags. Förresten har jag ju roat mig med att Blogga från mobilen då jag saknar dator i veckan. Men det är nästan lättsamt. So, For those of you who like living dangerously.. God natt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men du då är vi två som har haft det tråkigt! Jag gjorde ungefär samma som dig igår, förflyttade mig mellan soffan, kylskåpet och toan och jag är dessutom inte sjuk! Jag har börjat inse hur mitt liv kommer se ut nu framöver som arbetslös och det är inget jag ser fram emot :(

Men krya på dig Sabitha! Skickar iväg lite positiv energi till dig så att du blir pigg och kry.



Kram!

2010-01-08 @ 08:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0