Varför

Usch vilken gräslig dag! Helt plötsligt igår eftermiddag blev jag sjuk vilket resulterade i att jag varit hemma idag. Ida skulle komma hit idag men nog fan lyckades jag bli sjuk precis lagom. Man ska aldrig planera! Tror iaf att febern gått ner lite nu. Ska dricka en kopp te. Fick precis höra av grannen att jag har punka på höger bak. Blä. Bara en massa strul. Ont i nacken har jag fått av att bara ligga obekvämt i soffan hela dagen! Hade jag inte haft en hej säsong av one tree hill att beta av hade det här blivit en ännu mer kass dag! Ensam dessutom. Har ingen ork att laga mat och för den delen ingen lust att äta heller då halsen gör så Jävla ont!! Nej, bitter är just vad jag är!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh stackare! Ja det var ju verkligen typiskt. Men vi får ta nya tag och planera något nytt framöver. För ses ska vi göra:) Ta och kurera dig riktigt och sköt om dig sjäv idag och imorgon så att du blir frisk:)



KRAM!

2010-01-05 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0