Helg hos oss

I helgen har jag mamma här hos oss. Så det är bara hon och jag. Tiden går fort när man har roligt. Igår var vi uppe och kikade på en massa skoj på YouTube. Klev sedan upp kl 9 i morse, käkade frukost, stökade undan, surrade lite. Sedan hoppade jag in i duschen innan jag gjorde lunch. Vi åt bacon, stekt ägg och vita bönor i tomatsås. Mums! Nu har vi precis satt oss till ro efter att ha besökt Åselemarknaden och käkat ute. Det blev inte mycket handlat men lite smått och gott i alla fall. Är ju i princip ett och samma på hela marknaden.
Igår efter jobbet gick jag också en sväng på marknaden. Jag och Ingela försökte vinna 2 kg Marabou men det gick inte så bra som vi hoppats. Gjorde iaf t-shirt fynd. Köpte två t-shirts till mig och en till T. Han fick en med Eddie Meduza motiv medans jag självklart köpte en med Elvis och en med Michael Jackson. Fick även en av mamma idag med MJ motiv. Har dock inte hunnnit fota...men lägger in den framöver.

Detta är iaf 2 av mina nyaste tillskott i garderoben.






Nej, åter till att umgås med mor nu. Vi ska snart äta jordgubbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0