På fjället

Sa till älskling för två veckor sedan ungefär att vi kanske skulle dra på en tur i fjället på tu man hand, kanske tälta ute om vädret tillåter, med ett villkor, att vi inte skulle gå så farligt långt. Så förra helgen drog vi iväg mitt på dagen. jag hade inte den blekaste aning om vart vi skulle så jag hängde bara med. Så vi började gå. Det var mycket uppför och jobbig terräng och brems nå så förbannat. Men jag knatade med. Det var skönt när man började kunna blicka framåt och inte uppåt.



Fint väder hade vi verkligen. Tror vi valde den finaste dagen att gå, vi hade tur! Tvivlar på att det kommer fler sådana dagar nu.






Och vackert var det där uppe, inte tvekan om den saken!

Så vi knatade på och kom till värsta fina utsikten!



Och som sagt, inte ett moln!



Vi åt och myste på. Bestämde oss för att inte tälta denna gång. Men vi var inte hemma förrän 01.00. Och jag tyckte det var såå jobbigt att gå hem. Men  i slutändan hade vi ju i alla fall gått mellan 1 - 1,5 mil. Nånstans därimellan.



Vi skapar hela tiden nya fina minnen. Tänk att vi nu varit tillsammans i 4 år. 4 oslagbara år! Jag ser verkligen fram emot alla kommande år fyllda av nya minnen. Det här är äkta kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0