Äntligen blev det dags igen

Hade ju en tid bokad hos frissan igen. Hade planer på att färga håret. Har velat fram och tillbaka hur jag skulle göra, men när väl tiden var inne kom vi fram till att jag inte skulle färga hela håret utan i stället göra slingor, många slingor. Skulle jag ha färgat skulle det bara dröja ett par tre veckor innan utväxten skulle synas väl. Mitt hår växer som gräs! Kom dessutom på att det var lika bra att klippa på en gång eftersom jag inte kommer kunna klippa mig förrän till hösten nästa gång. Håret hade redan växt en hel del sedan jag klippte mig 1 1/2 mån sedan.


Jaja, tänkte lägga upp nå bilder på håret.
Så här såg det ju ut innan (bilden är från senast jag klippte mig)



Så här ser det ut nu:




Känner mig riktigt nöjd!




Imorgon åker jag till Vilhelmina. Pappa fyller år på lördag :)


Trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0