Blomstertider

Jag har alltid så svårt att smälta att sommaren verkligen är här! Tänk, det är grönt vart man är tittar nu, och det har gått så fort. När allt börjar växa till liv igen efter en lång kall mörk vinter så går det så fort att man inte hinner med. Och det är så underbart vackert!
Mina blommor växer förfullt.

 

Dom växer fort också. Trodde ett tag att de skulle regna sönder men penséer är tåliga.

Jag har fått tillökning bland mina balkongblommor.

Dessa vackra engelska pelargoner fick jag av mamma. Tycker dom är superfina. Jag ska vårda dem så gott det går. Se så mycket knoppar som det är!





Fick även dessa två inomhusblommor av mamma. Det är skot från bnlommor som hon har. En aloe vera växt har jag alltid velat ha! Eller ja, i alla fall sedan mamma fick sin:)


Nej, nu ska jag läsa min bok.



Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0