För lat för en uppdatering

Har varit lat väldigt länge nu. Tro bestämt det var 3 veckor sen jag uppdaterade bloggen nu. Har varit både förkyld om vartannat och allmänt slö. Kvällarna har spenderats sovande antingen på soffan eller sängen. HAr inte orkar pallra mig ut på en promenad ens en gång. Så efetr tre veckor kände jag att det var dags att röra på sig. Så ikväll tog jag mig en timmes promenad medans jag pratade lite med mamma i telefon.
Vädret har varit superhärligt ikväll. Fortfarande lite småkallt men lagom för att promenera. Sommaren har verkligen inte riktigt kommit igång än. Folk hoppas på fint väder till midsommar men det verkar bli regn. Problemet har inte varit regn hittills denna sommar, det har varit så jäkla kallt bara. Nästan så man vill ha vantarna på sig på morgonen.


Valde att gå runt sjön idag. Såå mysigt! Har inte kommit igång med att springa runt än.





Det är härligt med sommar! Bara vi får lite mer värme nu så, innan sommaren är över. Det går då fort :(

Midsommarhelgen kommer jag vara i Vilhelmina. Blire väder ska jag fara ut och fiska med pappa. Tro det vankas grillning iaf på fredagkväll :) Länge sedan vi grillade på berget.


Trevlig helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0