Hemma hos oss

Ibland väcks en massa känslor. Efter min promenad ikväll så kände jag mig så lycklig när jag kom tillbaka till vårt lilla krypin. Tänk, detta är vårt första hem tillsammans, kommer vara ett minne för livet, något man kanske kommer tänka tillbaka på i framtiden. Jag trivs så otroligt bra i vår lägenhet. Vi har det så fint och hemtrvligt, det känns verkligen som hemma nu. Och det finns inget som är så underbart som ett städat hem! Ljust och fräscht och somrigt, så känns det här inne just nu. Tänkte att eftersom det var väldigt länge sedan jag la upp några bilder på vårt hem så ska jag göra det nu. Har väl inte förändrats särskilt mycket sen vi flyttade in, det enda som hänt är väl att det hamnat lite prylar på väggarna och så.

Köket:

 

Vardagsrummet:

   

Hallen:

Sovrummet:

 

Gästrummet:





Ja..så ser det ut.


Du och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0