Helgen 27-28

Pga dålig uppdatering, som vanligt, så delar jag upp inläggen. Känns drygt att skriva ett enda långt. Spenderade helgen för två veckor sedan hemma i Vilhelmina hos mor & far. Mamma hade beställt This is it dvd:n och även en jättefin t-shirt med MJ på.

 Så här ser den ut, vet inte om det syns så bra, men typ något autografliknande längst upp och sedan konturerna av MJ. Tycker den är skitsnygg....är dålig på att använda t-shirts annars, men den passade perfekt. I love it! Mamma vet :)

Så invigde jag mina nya skateskidor tillsammans med Ida också. Fick jävulskt ont men det gick hyfsat och var betydligt roligare än klassiskt. jag gillar fristil bättre, nu är det bevisat.

Sedan så såg vi förstås This is it. Vi såg den ju på bio i november, det var super! Kul att ha dvd'n också dock, eftersom den innehåller lite extra. Det var en massa bonusmaterial som vi aldrig hann kika klart på så det får bli nästa gång jag åker hem.


Nog om den helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0