Söndag

Söndag igen, och jag gillar fortfarande inte söndagar, spelar ingen roll vad jag gör eller vars jag är så känns söndagar besvärliga. Nån gång kanske jag kommer över det. Känner mig slö idag. Men jag tóg mig ut i solen efter frukost iaf. Inte på skidorna denna gång men jag tog mig en promenad. Hade dock klätt mig så dumt som det bara gick så jag var mest irriterad och besvärad hela vägen, men det är ju likt mig det. For och veckohandlade efter promenaden så jag slipper göra det efter jobbet imorgon. Nu håller jag på koka benkött, och så har jag tecknat lite.

Igår gjorde jag klart min OS-mössa, men jag vet inte vad jag tycker om den, tycker den blev lite trång, konstig på någevis. Men jag hade varken rätt garn eller rätt storlek på virknålen så det kan nog ha med det att göra. Så här blev den iaf



Nu ska jag försöka fixa med musiken på min telefon. Imorgon är det dags för en ny vecka, men nu går vi snabbare och snabbare mot vår och sommar. Ljuvt!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0