2 filmer 2 dagar

 Jag och mamma hade innan helgen bestämt oss för att hyra två filmer, 2012 och Avatar.

På fredag såg vi 2012 och jag måste säga att den inte alls var så bra som vi väntat oss. Den var verkligen onaturlig och det känns inte direkt sannolikt att det skulle hända i verkligheten. Väldigt överdriven film skulle jag säga.

Avatar såg vi på lördag och den var inte heller riktigt i min smak. Alla som sett den säger att den är väldigt bra och den sägs ju vara en av världens genom tiderna största film, men det sägs så o så många filmer, och jag ger den inget särskilt betyg. Tycker inte den var så bra, den var helt okej, men det var lite väl utdragen. Man hade nog kunnat korta ner den.

   

.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0