Inköp netonnet.se

Jag kände efter många om och men att jag var tvungen att köpa en locktång, eller rättare sagt en straight & curl. Bestämde efter att jag klippt mig att jag ville ha en sådan för att kuna fixa håret lite lagomt så man får lite volym och lite vågigt hår i stället för att det bara hänger rätt ner som mitt hår har en tendens att göra alltsom oftast, och det känns så livlöst då. Så jag började med att gå in på elaffärer här i Dorotea där de skulle ha fått in nya locktångar, men leveransen hade blivit försenad. Strosade in veckan efter det, och veckan efter det, men utan resultat, vilket resulterade i att jag blev förbannad. Så länge hade jag inte tänkt vänta, så jag slog slag i saken och beställde en babyliss straight & curl från netonnet i stället och jag fick den efter 3 dagar. Perfekt! Det är nog bäst man beställer i fortsättningen för det går snabbare.
Valde mellan babyliss och en björn axén som Ida har. Lånade ju den när hon var hos mig och tyckte håret blev jättefint, men jag valde den andra efetrsom jag tänkt mig lite större lockar. Så imorn bitti ska jag prova om den funkar som jag vill...

Så här ser den ut:




Jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0