Mobilblogg

Tydligen är jag alldeles för lat för att orka starta datorn och blogga så jag kan lika gärna ligga i soffan och blogga från mobilen. Idag fick jag mina skor från dinsko. Var ju in där förra veckan när jag var i Umeå, hittade precis sådana skor som jag ville ha, och självklart fanns inte min storlek! Endast i rosa, men jag ville ju ha svarta. Så jag prövade ut rätt storlek och beställde hem den från nätet när jag kom hem. Just nu är det dessutom fraktfritt. Igår planterade jag om typ alla mina inomhusblommor, även orkidéerna. Delade mina två garderobsblommor så det blev 4 st. Helgen spenderades i Dorotea. På lördagnatt/morgon följde jag med älskling som körde tidningen. Det var rätt mysigt, fast jag var ganska trött. Ändå åkte jag bara. Kan bara tänka mig hur trött han var som körde. Vi såg millennium också. Det var jättebra filmer. Lite otäcka men spännande, precis i min smak. Känner mig lite hängig idag. Som om jag håller på bli sjuk. Men hoppas inte det! Ska ta och vila nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0