Vårfint

Den här veckan har kvällarna gått till att piffa till lägenheten litegrann nu när det är vår. Mina nya gardiner från Jotex kom alldeles lägligt då jag planerade att byta i maj. I förrgår så sydde jag in köksgardinerna litegrann och bytte i köket, och igårkväll så bytte jag i vardagsrummet efetrsom jag inte hann med det kvällen före. Jag passade i samma veva på att putsa fönstrena. De var såå otroligt smutsiga på utsidan. Praktiskt med balkong på så sätt.

Så här blev det i köket:

Före:



Efter:



Jag är supernöjd!


Vardagsrummet:

Före (gammal bild, men det var dessa agrdiner jag hade uppe innan jag bytte)



Efter:






Det blev verkligen ljust inne nu. Och ändå mys på kvällarna!
Perfekt!



Imorgon åker vi till Borga. Jag tro jag ska försöka skejta, kanske en sista gång. Trodde att jag hade skejtat klart men vädret gör att jag blir lite småsugen. Det måste vara perfekt på fjället nu.

Jobbar i Doro imorn också så det är ju perfekt. Nu ska jag beställa en plattång, eller det är ju en sån där straight and curl. Tro jag har besämt mig nu efter mycket funderingar! Lånade Idas när hon var här och jag tyckte det blev riktigt bra. Mycket volym på kort tid.




Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0