Dålig uppdatering i dimman

Pluggdimman skulle jag säga. Gräver verkligen ner mig i dessa böcker en stund varje kväll. Nu håller vi på men en bokföringsövning på datorn som ska in på onsdag, men jag åker ju bort på tisdag så jag hade tänkt skicka in den helst imorgon. Så jag har suttit sedan klockan 10 i morse fram tills kl 17 ikväll med undantag för en timme då jag var ute och promenerade. Det har gått riktigt bra, har dock fastnat i en fråga nu som jag måste ha hjälp med. Men jag har gjort rätt mycket idag iaf :) Känns kanonbra! Såhär flitig imorgon också så hinner jag ju med mitt mål.

Puh! Vi är iaf i Doro i helgen. Guben jobbar. Så nu sitter jag och väntar in honom, om han kommer för att äta lite mat snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0