Kursen

Första provet, eller examination som det kallas, äger rum idag. Har suttit och pluggat nu sedan jag kom hem, uppdaterat mig lite grann och så vad gäller kap 1-3 som var någon vecka sedan man avslutade. Kapitel 4 var inte lättast heller för den delen. Känner mig smått trög ibland. Hade en plan att göra testet innan kl 18, men jag valde att skippa för det skulle bli så stressigt för min hjärna. Ska ju umgås en stund med S & E, fara och käka glass på byn kl 18, så jag gör examinationen senasre ikväll. Mest troligt efter idol. I lugn och ro. Man har bara 20 min på sig, undrar hur det ser ut ?... Allt sånt där tycker jag är läskigt innan man fått vara i kontakt med det.

Men det går nog vägen....annars gör det inte så mkt. Har valt att inte ställa för höga krav på mig själv med denna kurs. Gör den ju bara för egen del, för att det kan vara bra att ha med sig.

Jobbar på hemmaplan nu i 2 veckor. Känns otroligt bra!
Ska lämna in bilen i villis på onsdagmorgon för att byta vindruta. OCh på fredag är jag ledig för jakt! :)
Hoooooppppas turen kommer till mig nu då!




Nä, ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men Gud, bra men kollar sina kommentarer. Såg inte förrän nu att du hade kommenterat lägenhetsbilderna. Tack så hemskt mycket, dock är det fortfarande en väldig oordning men det ska väl bli bättre så småningom. Ja absolut det tycker jag verkligen, det är bara att komma förbi :)



Hoppas att det går bra med kursen :)

2010-09-16 @ 12:25:53
URL: http://minmilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0