På tisdag

Ja, jag har väl kanske inte nämnt det här i bloggen, men jag ska ju ut på en liten tripp med mor till veckan. Vi åker till vårt kära gamla Teneriffa på tisdag morgon :D Kommer fram på tisdag kväll till Playa de las Americas och vi blir borta en vecka. Gud så skönt med lite mer semester. Och åka till värmen, ska bli skönt nu när det börjar bli riktigt hurvens här. Roligt att åka med mamma också, hon tycker nog det är superkul att jag kan följa med henne, det tycker förtås jag med :)
Vi bor på samma hotell som tidigare år. Vi stormtrivs ju där, så varför byta?

Så imorgon ska jag väl även försöka börja packa. Åker till Vilhelmina någon gång under måndagen. Jag är ju ledig då med :)







Här går man in till receptionen. Bussen stannar alltså här utanför.


Alltså nu när jag sitter här och skriver så börjar jag fatta att jag ska iväg. Har som inte haft tid att hinna längta och tänka på det vilket har gjort att tiden bara sprungit iväg. Det känns otroligt konstigt att vi är där om ett par dagar. Blir 10:e gången vi är på Teneriffa. Man vet precis vars alla butiker och restauranger ligger och nästan vad dom heter med eftersom man gått där så mycket. Nej det ska bli riktigt roligt att återuppöeva gamla minnen igen trots att det bara är lite drygt 2 år sedan vi var dit. Men ändå. Känns både länge sedan och nyss.
Ja, vi kommer nog få trevligt.
En vecka blir dock det kortaste vi någonsin varit iväg jag och mamma :P Jag och älsklign var ju iväg en vecka till Mallis ifjol, och det var första gången jag bara var iväg en vecka. Det blir mammas första gång nu. Men det gick ju bra det med :)

 

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0