Tentamen

Oj oj, har precis klickat iväg tentan. Har hållit på i 5 timmar av 6 möjliga. Känns ändå hyfsat bra med tanke på att jag inte lagt ner så mycket tid på den här kursen som jag borde gjort. Har haft lite ångest inför tentan men tänkt att jag tar det som det kommer. Nu är den gjord och inlämnad och det känna som jag har en chans. Bara att invänta resultatet, med spänning!

Eftersom jag är ledig hela dagen för den där tentan så har jag ju lite tid över nu. Tror jag ska ta med vovven ut i det friska och pröva åka lite skidor med honom. Målet är att han ska kunna dra mig fram på skidspåret :)
Jag gör ett försök innan det är dags att laga middag. Jag är så glad att jag äntligen får skejta igen.


Bara jag klarar kursen nu så har jag ju en massa fritid helt plötsligt. Inget i bakhuvudet att gå och grubbla på dagarna i ända. Nä, nu blir det uppehåll med studier ett bra tag! Inte för att jag studerat så våldsamt som det låter, en kurs HT-11 och en HT-10, det är allt sedan studenten.


Nej, ut i vintervärlden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0