Moa min Moa

Vilken helg! Fick för mig i början av förra veckan att jag skulle höra med min älskade vän Moa vad hon hade för planer helgerna innan semestern då jag tänkte att jag skulle ta mig en sväng till Jokkmokk och se hur hon har det. Det visade sig att helgen (som just varit) var den enda som skulle passa, så på torsdag kväll packade jag väskan och på fredag jobbade jag bara halva dagen för att sedan börja färden mot Jokkmokk.

Det var en kanonhelg. Lägenheten var jättemysig. Bäddsoffan vad gudomlig och vi åt och pratade ikapp så vi höll på spricka. På lördag blev det en tur till Gällivare för lite shopping, och vilka fynd vi gjorde! Eller rättare sagt vilka fynd Moa gjorde, till både henne och mig. Jag är så himla dålig på att leta i rea-ställen, men jag fick med mig ett par riktigt fina och billiga toppar.





Den här bilden är från bankfesten i Stockholm maj-2012.

Några av mina fynd i Gällivare.


Godaste efterrätten på länge! Kiwi, Mango och Hallon med smält vit choklad och vaniljglass till det!

Utsikt från Storknabben.

Tack Moa för en superhelg! Det var såå roligt att träffas och få prata av sig lite. Det får inte dröja för länge tills nästa gång. Kram!

.

I övrigt så har jag 4 veckor kvar till semster efter denna. Ska bli sååå skönt! Jag måste komma igång med träningen igen också. Hade ju kommit igång så himla bra, men så blev jag ju småförkyld igen och har förstås suttit stilla en massa...igen! Men jag masade mig till Björnvallen på fotbollsträningen förra torsdag, och det kan jag ju säga, det kändes verkligen att jag suttit stilla för länge! Fy så jobbigt det var, men det är bara att fortsätta masa sig dit så ska det nog bli bättre.


Nej nu väntar en god natts sömn.


Kommentarer
Postat av: Moa

Puss på dig raring!

2012-07-21 @ 23:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0