Gräsänka

Jag är gräsänka den här helgen, men gråter väl inte för det, har ju Zappo, och dessutom fullspäckad planering imorgon. Till att börja med ska jag till Vilhelmina och få åka helikopter. Jag mamma och pappa, det kommer blir skoj! Sedan drar jag tillbaka till Doro för att umgås med Lisa och Sandra samt respektive. Blir nog skoj, synd att jag inte ha med mig min, men det får bli som för Lars i Big Brother :P

Söndag ska jag baaara vila. Har blivit smått förkyld igen, hoppas det inte blir värre. Man hinner ju knappt bli frisk innan det slår till igen.

Var till Vilhelmina ídag med efter  jobbet som snabbast för att hämta mina nya glasögon. Har tänkt mig att det ska bli ombytesbrillor. De jag har nu är så stora och tunga så de blir jobbbiga att ha flera dagar i rad. Tror dock det finns en viss risk att de nya kan bli mer använda, trivs riktigt bra i dem. Tanken med detta är ju förstås att jag ska ha glasögon mer och inte bara linser hela hela tiden som det blivit nu, trots att mina gamla glasögon inte är alltför gamla. Köpte ju även dem i syfte att börja ha glasögon mer, men det är svårt, känner mig inte riktigt bekväm i det.

                                
                                                                           Här är de nya!
                                                                     
                                                                       Och här de gamla...


Jag ska passa på att mysa riktigt trots att jag är själv så jag har slagit på stort och hyrt en film och köpt choklad.
                                
                                                                     

Tror den kan vara riktigt bra den här filmen, med Taylor Lautner (fråm Twilight) och Mikael Nyquist. Blir spännande.


/ Sabitha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0