Vilken dag!

Här har man gått och väntat på sommaren som en tok, väntat, väntat och väntat. Kallt och grinigt har det varit. Blev smålurad en helg för 2 veckor sedan då det var så himla fint. Jag och mamma köpte blommor och planterade och hela köret, och så blev det kallt. Idag känns det äntligen som om det kanske finns något hopp om sommaren. Jag och Zappo har suttit ute på balkongen hela kvällen och njutit! Jag har läst en bok, och Zappo har förstås slumrat i skuggan. Husse for på fotbollsträning, Zappo funderade förstås var han for. Sötnos!


Nu surfar jag runt litegrann och tänkte att det passar sig med ett inlägg....eller 2 som det brukar kunna bli.

Har ju inte hänt så farligt mycket, det roligast är väl att Sverige vann Eurovision Song Contest! Braaa Loreen!

I övrigt tuffar vardagen på som vanligt. Känns skönt att slippa snön ett tag. Ser fram emot semester, men det är ingen mening att räkna ner ännu då jag inte går förrän v. 32. I år har jag hör och häpna ingen utlandsresa planerad. Men det får bli ett pausår helt enkelt. Jag hoppas på mycket svamp och bär så vi får fylla upp frysen, åka båt och tälta, bara vara tillsammans. I år har vi ju faktiskt hela 3 veckor tillsammans. Det blir mysigt!

Nej, nu ska jag kolla om batteriet till borrmaskinen laddat nog så jag kan borra hål i botten på en hink som jag tänkt plantera några penséer i. Mina tagetes som jag hade på balkongbordet torkade och dog :S Tror de i själva verket frusit ihjäl.

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0