Snart hem!

 
 Nu längtar jag ! Halva veckan har passerat, längtar till helg så jag får träffa mamma och pappa igen. Har ju faktiskt inte varit hemma sedan jul vilket är skandal ! Emelienärmäääntligen hemma också! Tur det inte dröjde alltför länge. Så på lördag blir det fnitter och surr, vi laddar upp innan hotellet med godricka och ett nytt avsnitt av The Vampire Diaries. Kan det bli mycket bättre ? Haha, vi är besatt. 
 
Annars har jag både hunnit åka skidor, gå på cirkelträningen och promenerat hittills i veckan. Så nu har jag bestämt att detcär färdigtränat för den här veckan. 
 
Beställde ju ett nytt linne också som jag hunnit få:) Trodde ju det var rött , men det visade sig vara mer gammelrosa typ. Men jag är nöjd ändå, det blir bra. Nästa problem är skor. Är nog bara att konstatera nu att jag ha ett antal för många par skor, svårt att välja, men ja har lyckatsmed att sålla ner till vå par. Så nu står valet mellan dem. 
 
Har som inga vettiga bilder att bjuda på men det får bli ett minne från sommaren. Ses snaaaart !!
 
grööönan.....
 
Trackback
RSS 2.0